Doprava na Slovensko

 

 

Kabelky W.Valentino

 

Kabelky P.Cardin

 

Tašky AdidasOrigináls

 

Tašky Converse

 

Tašky Diesel

 

Kabelky Benetton

 

Kabelky David Jones

 

Kabelky Oilily

 

Kabelky PussyDeluxe

 

Tašky Dunlop

 

Tašky Desigual

 

Kabelky Daiersi

 

Kabelky Gianni Conti

 

Kabelky RoccoBarocco

 

Kabelky S.Fiorentino

 

Kabelky Gussaci

 

Tašky Lonsdale

 

Kabelky Seka

 

Tašky Enrico Benetti

 

Tašky Vive Maria

 

Batohy

 

Aktovky

 

Cestovní tašky

 

Rukavice

 

Peněženky

 

Pásky

 

Rc letadla

 

Rc vrtulníky

 

Rc auta

 

    Doporučujeme!!!

        Rc modely

 

www.rc-rcmodely.cz

Rc modely , auta ,

letadla , tanky

Vrtulníky na dálkové ovládání

Kabelky , peněženky

Kabelky-fashion.cz

 Staňte se našim fanouškem na Facebooku. Prodáváme kabelky i na Facebooku!

 

Belona Facebook, kabelky, parfémy, pásky. Prodej kabelek, staňte se fanouškem.

 



Belona.cz
on Google+

 


 


Follow us on Pinterest Follow Me on Pinterest

Kabelky W.Valentino

 

Kabelky M.Valentino

 

Tašky AdidasOrigináls

 

Tašky Converse

 

Tašky Diesel

 

Tašky Brunotti

 

Kabelky David Jones

 

Kabelky Oilily

 

Kabelky PussyDeluxe

 

Kabelky Gianni Conti

 

KabelkyRoccoBarocco

 

Kabelky S.Fiorentino

 

Kabelky Giossardi

 

Kabelky Gussaci

 

Kabelky Seka

 

Tašky Enrico Benetti

 

Tašky Vive Maria

 

Batohy

 

Aktovky

 

Cestovné tašky

 

Rukavice

 

Peněženky

 

Pásky

 

                                 Kabelky, peněženky, pásky

 

 

 

 

 

   

 

NÁKUPNÍ A REKLAMAČNÍ ŘÁD

 


Zákazníkům se doporučuje před započetím nákupu seznámit se s tímto nákupním řádem, dodacími a reklamačními podmínkami a projít si zboží - kabelky, tašky, peněženky... atd.

Cena za zboží je uvedena včetně DPH.)

 

Objednávka a uzavření smlouvy:

 

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.belona.cz jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.

 

Upozornění: pro získání 10% slevy je nutné se po registraci přihlásit na základě údajů které Vám byli vygenerovány e-mailem,Platí na: Dunlop,Gola Sport,Paul Frank,Lonsdale

  

 

                                       Dopravní podmínky

 

Objednávky odesíláme Českou poštou balíkem do ruky a doba uložení na poště je 7 dní.

Balík Vám přímo dovezou na adresu do druhého dne.

Doprava v Čr ZDARMA .

OSOBNÍ ODBĚR 0,- Kč

Balík Vám přímo dovezou na adresu do druhého dne službou PPL.

 

Doprava v Čr ZDARMA .

Platit můžete pouze v hotovosti u řidiče.

S řidičem si snadno domluvíte i jiný náhradní termín. (skvělá přepravní služba)

Uloženka.cz – Hradec Králové, Pražská 293/12, 500 04 ZDARMA

Uloženka.cz – Plzeň, Tovární 280/7, 301 00 ZDARMA

Uloženka.cz – Praha 7, Argentinská 286/38, 170 00 ZDARMA

Uloženka.cz – Olomouc, Myslbekova 429/9, Nové Sady , 779 00 doprava v Čr ZDARMA

Uloženka.cz – Ostrava - Mariánské Hory a Hulváky, 28.října 1422/299, 709 00 ZDARMA

Uloženka.cz – Zlín, J. A. Bati 5645 (Budova 51), 760 01 ZDARMA

Uloženka.cz – České Budějovice, Novohradská 736/36 ZDARMA

Uloženka.cz – Plzeň, Tovární 280/7, 301 00 ZDARMA

Uloženka.cz – Ústí nad Labem, Dlouhá 1/12, 400 01 ZDARMA

Uloženka.cz – Praha 9, Kolbenova 931/40b, 190 00 ZDARMA

Uloženka.cz – Praha 4, 5. května 1109/63, 140 00 ZDARMA

Uloženka.cz – Praha 7, Argentinská 286/38, 170 00 ZDARMA

Uloženka.cz – Brno 1, Václavská 237/6, 602 00 ZDARMA

Uloženka.cz – Brno 2, Černopolní 54/245, 613 00 ZDARMA

Uloženka.cz – Bratislava , Chorvátska 1, 811 07 ZDARMA

 

OSOBNÍ ODBĚR 0,-Kč na adrese Podkovařská 6 Praha 9, Pondělí - Pátek v čase od 9 do 17 hod.

OSOBNÍ ODBĚR - Nutná telefonická domluva předem na tel.čísle 608 831 601

 

Stav účtu pravidelně kontrolujeme.

Číslo účtu  2400507600/2010

Fio banka Senovážné nám. 24, 116 47

Variabilní symbol - číslo objednávky

 

  SLOVENSKO

(balík na Vaši adresu platba nutná předem)

 

SLOVENSKO poštovné a balné činí 249,-Kč (10eur) hodnota nákupu min. 800,- Kč. Platbu můžete provést z kterékoli banky na Slovensku.

SLOVENSKO poštovné a balné činí 149,-Kč (6eur) hodnota nákupu min. 2100,- Kč. Platbu můžete provést z kterékoli banky na Slovensku.

 

Na SLOVENSKO odesíláme až po zaplacení na náš účet v (eurách). Zákazník od nás obdrží pokyny, jak zaplatit a také informaci o dostupnosti zboží. Obvykle máme skladem až 95 % zboží (tovaru).

Číslo účtu 2300507603/8330

Fio banka

Variabilní symbol - číslo objednávky

Uloženka.cz – Bratislava, - Chorvátska 1, 811 07 pouze 3 eura není nutná platba predem

Zboží do Bratislavy na Uloženku zasíláme na dobírku (bez nutnosti platby předem)

 

Zásilkovna

 

SLOVENSKO


 (balík do zásilkovny, zaplatíte až na místě v zásilkovně v SK )

 

Seznam poboček - Slovensko Doprava na dobírku jen 75,-Kč (3€)

  (Není nutná platba předem. Odesíláme na dobírku v eurách, podle kurzovního lístku csob.cz střed)

 

Banská Bystrica, Tajovského

Adresa: Tajovského 20, 974 01, Banská Bystrica
Provozní doba: Po–Št 07:30–16:00
Pi 07:30–15:30
Výdejní i podací místo


Bratislava, Cyprichová

Adresa: Cyprichová 10, 831 54, Bratislava
Provozní doba: Po–Pi 12:30–18:00
So 09:30–12:00
Výdejní místo


Bratislava, Petržalka – Danubia

Adresa: Panonska cesta 16, 851 04, Bratislava
Provozní doba: Po–Ne 10:00–13:00, 14:00–20:00
17. 11. 14:00–20:00, 10:00–13:00
Výdejní místo Zásilky do 5 kg Bezbariérový vstup


Bratislava, Petržalka (Depo)

Adresa: Šustekova 49, 851 04, Bratislava
Provozní doba: Po–Pi 11:00–19:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr Služba Reklamační asistent Bezbariérový vstup


Bratislava, Podunajské Biskupice

Adresa: Podzáhradná 17, 821 07, Bratislava
Provozní doba: Po,St 10:00–18:00
Út,Št–Pi 14:00–18:00
So 09:00–12:00
Výdejní i podací místo Bezbariérový vstup


Bratislava, Vajnorská

Adresa: Vajnorská 47, 831 03, Bratislava
Provozní doba: Po–Pi 10:00–13:00, 14:00–17:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 5 kg Služba Reklamační asistent Bezbariérový vstup


Dunajská Streda

Adresa: Kulačská 3, 929 01, Dunajská Streda
Provozní doba: Po–Pi 09:00–11:45, 12:30–16:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr Služba Reklamační asistent


Galanta

Adresa: Sídl. Hanza 306/21, 924 01, Galanta
Provozní doba: Po–Pi 10:00–17:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 10 kg Služba Reklamační asistent Bezbariérový vstup


Komárno

Adresa: Františkánov 5, 945 01, Komárno
Provozní doba: Po–Pi 09:00–17:00
So 10:00–12:00
Výdejní místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr


Košice, Toryská

Adresa: Toryská 3, 040 01, Košice
Provozní doba: Po–Ne 08:00–20:00
17. 11. zatvorené
Výdejní i podací místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr Služba Reklamační asistent Bezbariérový vstup


Liptovský Mikuláš

Adresa: Tranovského 2, 031 01, Liptovský Mikuláš
Provozní doba: Po–Pi 09:00–16:30
Výdejní místo Zásilky do 10 kg


Martin

Adresa: Štefánika 64, 036 01, Martin
Provozní doba: Po–Pi 08:00–11:30, 12:15–15:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr Služba Reklamační asistent


Nitra, Mlynská

Adresa: Mlynská ulica č. 4, 949 01, Nitra
Provozní doba: Po–Pi 08:00–17:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr Služba Reklamační asistent Služba Zkušební kabinka


Nové Zámky

Adresa: Janka Kráľa 19, 940 01, Nové Zámky
Provozní doba: Út–Pi 09:00–12:00, 13:00–17:30
So 09:00–12:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr Služba Reklamační asistent Služba Zkušební kabinka Bezbariérový vstup


Poprad

Adresa: Námestie sv. Egídia 50/58, 058 01, Poprad
Provozní doba: Po–Pi 09:00–18:00
So 09:00–12:30
Výdejní i podací místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr Služba Reklamační asistent Bezbariérový vstup


Prešov

Adresa: Zemplínska 1, 080 01, Prešov
Provozní doba: Po–Pi 11:00–19:00
15. 11. 11:00–15:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 10 kg Služba Reklamační asistent Bezbariérový vstup


Ružomberok

Adresa: Zárevúca 4935/25, 034 01, Ružomberok
Provozní doba: Po–Pi 09:00–16:00
Výdejní místo Zásilky do 10 kg Bezbariérový vstup


Spišská Nová Ves

Adresa: Tepličská cesta 10, 052 01, Spišská Nová Ves
Provozní doba: Po–Pi 09:00–17:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr Služba Reklamační asistent Bezbariérový vstup


Trenčín

Adresa: Dolný Šianec 2, 911 01, Trenčín
Provozní doba: Po–Pi 14:00–17:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 10 kg Služba Reklamační asistent Služba Zkušební kabinka


Trnava

Adresa: Štefánikova 21, 917 00, Trnava
Provozní doba: Po–Pi 10:00–19:00
So 10:00–13:00
Výdejní místo Zásilky do 5 kg Bezbariérový vstup


Trnava, Športová

Adresa: Športová 14, 917 01, Trnava
Provozní doba: Út–Pi 07:00–18:00
So 09:00–18:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 30 kg a/nebo nad běžný rozměr Služba Reklamační asistent Bezbariérový vstup


Zvolen

Adresa: V. P. Tótha 17, 960 01, Zvolen
Provozní doba: Po–Pi 08:00–11:30, 12:30–15:30
Výdejní i podací místo Zásilky do 5 kg Služba Reklamační asistent


Žilina, Bánová

Adresa: K Cintorínu 51/97, 010 04, Žilina
Provozní doba: Po–Pi 09:00–18:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 5 kg Služba Reklamační asistent Bezbariérový vstup

 

Martin, Jadran Štefánika 64

Adresa: Jadran Štefánika 64, 03601, Martin
Provozní doba: Po–Pi 08:00–11:30–12:15–15:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 5 kg Služba Reklamační asistent

 

Piešťany, E. F.Scherrera 17

Adresa: E. F.Scherrera 17, 92101, Piešťany
Provozní doba: Po–Pi 09:00–18:00
Výdejní i podací místo Zásilky do 5 kg Služba Reklamační asistent Bezbariérový vstup

 

Při nákupu kabelky W.Valentino doprava po ČR ZDARMA. 0,-Kč

Na DIESEL neplatíte poštovné,od 03.06.2009 je dobírka na tašky DIESEL zdarma!

 

Při platbě předem na účet 197175364/0300 v ČR pouze 80,-Kč

Při platbě předem na účet Vás bude kontaktovat náš pracovník do 48 hodin po obdržení Vaši objednávky a potvrdí zda je zboží skladem.Jako variabilní symbol vždy uvádějte číslo objednávky.

 

V případě vrácení zboží u kterého nebyla účtována dobírka s poštovním se při

vrácení peněz odečte částka za dopravu 110,- kč

V případě vrácení zboží u zvýhodněného poštovného se odečte navíc 70,-kč

 

V případě nevyzvednutí zboží objednatelem, je objednatel povinen uhradit odesílateli částku 150 Kč za poštovné.A ze Slovenska 250 Kč.Variabilní symbol je číslo objednávky.

 

Číslo účtu 197175364/0300

 

V případě potřeby u objednávky kabelky, tašky, peněženky či pásku, je zákazník kontaktován elektronickou poštou, telefonem nebo faxem.

 

Zákazník může bez udání důvodu vrátit tašku, kabelku, pásek, peněženku, parfém do 14 dnů po jeho obdržení a požadovat zpět peníze nebo jiné zboží kabelku, peněženku, pásek či kabelku. Vrácené zboží musí být nepoškozené a nepoužívané. Tímto ustanovením není nijak dotčeno právo na reklamaci.
Zboží je rozděleno do skupin, u jednotlivých položek jsou uvedeny základní údaje a cena s DPH.
Máte-li o zboží zájem, vyberte jeho variantu, zadejte počet požadovaných kusů a vhoďte ho kliknutím na tlačítko do košíku.Poté vyplníte fakturační nebo dodací adresu.

Vaši objednávku považujeme za závaznou. Jestliže se dodatečně po jejím odeslání rozhodnete objednávku změnit, můžete tak učinit ve lhůtě expedice e-mailem, telefonem nebo faxem.

Ve svém vlastním zájmu uveďte v objednávkovém formuláři pravdivá a přesná data, abychom Vám mohli zboží řádně a včas doručit.

 

Dodací lhůta 1 - 3 pracovních dní Slovensko 5 - 6 pracovních dní

 

U tašek a kabelek W.Valentino Dodací lhůta 2-14 pracovních dní, ne vše má náš dodavatel skladem. Mnohdy jsme závislý na výrobci proto se může dodací lhůta prodloužit. Následně informujeme zákazníka o stave objednávky telefonicky nebo e-mailom. Zboží skladem odesíláme ihned.

Všechny kabelky, tašky, peněženky skladem odesíláme ihned.

 

Uvedete-li e-mailovou adresu budete o vyřízení objednávky informováni elektronickou poštou. V ostatních případech Vás v případě potřeby budeme kontaktovat telefonem nebo poštou.

Vyhrazujeme si právo odmítnout objednávku a to zejména z důvodu nemožnosti zajistit zboží kabelky, tašky, peněženky, pásky. V takovémto případě je zákazník vyrozuměn e-mailem, telefonem, faxem nebo písemně a to ve lhůtě expedice.

 

Zákazník má právo Dle §53, odst.7 občanského zákoníku, v případě jakékoli nespokojenosti se zaslaným zboží toto zboží vrátit a požadovat za ně peníze nebo jiné zboží. Toto právo má zákazník ve lhůtě 14 dnů po obdržení (převzetí) zboží.


Vrácením se rozumí zaslání zboží po dohodě na adrese provozovatele. Zákazník zasílá zboží zpět na své náklady.
Peníze budou zákazníkovi vráceny na adresu nebo na účet a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.


Zákazník má právo na vrácení zboží bez udání důvodu pouze v případě, že vrácené zboží je nepoškozené.

Osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zveřejněním a jakýmkoli zneužitím, jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.


V případě udání e-mailové adresy zákazníkem si provozovatel obchodu vyhrazuje právo zasílat zákazníkům průběžné informace o novém zboží apod. Projevené přání zákazníka tyto informace nezasílat bude respektováno.

Objednané zboží je expedováno do několika pracovních dnů ode dne objednávky.

Společně se zbožím kupující obdrží fakturu a dodací list. Tyto doklady je kupující povinen uschovat pro případ reklamace, stejně tak jako doklad o zaplacení zboží a doručení zboží.

Tyto dodací podmínky platí od 1.února 2001

 

Reklamační řád
Provozovatel on-line obchodu stanoví pro případ reklamace vad zboží následující postup:

I.
1) Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta.
2) Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností a užitnými vlastnostmi.

II.
1) Kupující může zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží dopravcem zákazníkovi.
2) Kupující může prohlédnout zboží s náležitou odbornou péčí tak, aby zjistil veškeré vady.

III.
Kupující může oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky
dodaného zboží všechny vady, které zjistil nebo které při odborné péči bylo možno zjistit.

IV.
Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře a dodacím listu je nutno podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu týž den po převzetí.

V.
Kupující může oznámit zjištěné vady prodávajícímu písemně na adrese prodávajícího. V oznámení může kupující uvést zjištěné vady (charakteristika, jak se projevují) a může uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje.

VI.
Kupující v důsledku vady zboží může uplatnit následující nároky:
- dodání chybějícího zboží
- opravu zboží
- přiměřenou slevu z kupní ceny


VII.
K reklamaci doporučujeme ve všech případech předložit fakturu (dodací list), doklad o zaplacení a dodání zboží a vlastní reklamované zboží.

VIII.
V případě reklamace vad zboží, za jehož jakost převzal prodávající záruku od výrobce, může být vady reklamovány nejpozději do konce záruční lhůty.

IX.
Reklamace nám zasílejte na adresu: Belona s.r.o Mlékárenská 435/6 Praha 9-19000

X.

§ 616

(1) Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.4)

(2) Nestanoví-li tento zákon jinak, shodou s kupní smlouvou podle odstavce 1 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takého druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. U potravin musí být vyznačeno datum minimální trvanlivosti, a jde-li o potraviny podléhající rychlé zkáze, datum použitelnosti. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.

(3) V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

(4) Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

 

zpět na kabelky                                                                                          On-line svět kabelek...